sonera

Started by jomppa, Sat 08.12.2007 18:22:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jomppa

elikkä tilanne on tämä. useat joille lähetän tekstiviestejä ja ne yrittävät vastata minulle siihen viestiin. tulee vaan ilmoitus niille "numero ei ole käytössä" (tottavitussa kai nyt mun numero käytössä on :kerpele:). ne voivat vastata minulle ainoastaan etsimällä numeron luettelosta ja lähettämällä sillä tavalla. vika ei ole niitteen puhelimissa tai liittymissä kun muillle lähettäessä ei ole vastaavaa häröä. liittymä itselläni siis sonera(kohta aivan jokin muu :angry:). onko vastaavaa muilla esiintynyt?
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.


Lexa

Niillä tai sinulla on todennäköisesti viestikeskus-asetukset väärät.
Joko itse lähtetät viestejä gprs-yhteydellä tai väärän keskuksen kautta, ja näin ollen "vastaa" -toiminto ei osaa lähettää vastausta takaisin oikeaan osoitteeseen. (Korjaantuu jos viestin lähettää normaalisti, käyttämättä tuota vastaa -toimintoa. :jees: )

TAI sitten kavereillasi on viestiasetuksissa valittuna "käytä samaa keskusta vastatessa" tai jotain sinne päin, jollonka heidän viestit lähtevät viestikeskukseen joka ei ole heille tarkoitettu.

TAI sitten kyse on vaan siitä että niillä on nokiat... Nokialaisilla on ollu tota ongelmaa joskus. :sorry:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jomppa

asetukset pitäis olla minulla ihan ok. ja nokialaiset on kaikilla..ja tosiaan vaan mulle tökkii viestien lähetys :think:
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.


Lexa

Ihan tarkkaan mä en tiedä mistä tuo johtuu, mutta aikanaan oli itellä samaa ongelmaa, ja sillon noi vaihtoehdot sain ite selvitettyä.
Varsinkin vanhemmissa nokialaisissa on tuota ongelmaa joskus ollu..
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jomppa

itsellä uudenkarhea 5500 sport ja niil n:läisiä ja muitakin eli ei mitään vanhoja
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.



Atomisaattori

Ainakin mun N73:lla oli tuota viestikeskus ongelmaa.
Mulle ei voinu lähettää "vastaa" kautta..

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview