News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

"en tehnyt mitään virhettä" hehe Massa

Started by D-ude, Sun 23.03.2008 14:03:16 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-ude

 :hahaa: Massa

Massa: En tehnyt yhtään virhettä
23.03.08 13:11
Felipe Massa oli Malesian GP'n jälkeen toiveikas siitä, että hän pystyisi jatkamaan taistelua, vaikka kilpailu päättyi jälleen keskeytykseen.

Massa starttasi kisaan paalulta ja oli lopulta ajamassa toiseksi, kunnes spinnasi kierroksella 31.

- Olen tietenkin pettynyt, tämä ei ollut odottamani alkukausi ja olen todella pettynyt tapahtuneeseen, Massa sanoi kisan jälkeen.

- Meidän täytyy vain kerätä keskittymisemme, vielä on 16 kisaa jäljellä ja meidän täytyy olla vahvassa vauhdissa seuraavassa kisassa.

- Se oli, kuten sanoin aikaisemminkin, pettymys. Tänään oli tarjolla erittäin varma kaksoisvoitto ja emme saaneet toista autoa maalin.

Brasilialainen oli edelleenkiin ihmeissään spinnauksesta.

- Minulla tuli outo tunne mutkassa kuusi, ajoin kivetyksen yli melko raskaasti ja sitten mennessäni mutkaan seitsemän, menetin auton hallinnan. On vaikeaa selittää juuri nyt mitä tapahtui, Massa jatkoi

Massalta kysyttiin myös johtuiko ulosajo luistoneston puuttumisesta, johon hän vastasi:

- Ei. En tehnyt yhtään virhettä koko päivänä, joten olen varma, ettei se johdu siitä.

F1-Online
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Jokse


D-ude

http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=125631

:think:

"Ferrarin Felipe Massa kiistää ajaneensa ulos ajovirheen takia Malesian F1-kisassa sunnuntaina."

ja 

"Ferrarin tiedottaja kertoi Bild-lehdelle, että Massan ulosajo ei johtunut F2008-auton teknisestä viasta"


Olen hämmentynyt ristiriitaisesta tiedottamisesta.. Jos auto oli ehjä ja massa ei tehny virhettä niin :umn:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Jokse


L D

Quote from: D-ude on Wed 26.03.2008 18:27:56 (UTC+0200)
Olen hämmentynyt ristiriitaisesta tiedottamisesta.. Jos auto oli ehjä ja massa ei tehny virhettä niin :umn:
rata oli viallinen  :think:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"


D-ude

kannattaa italiassa Ferraria syyttää vialliseksi vaikka auto on kunnossa.. Saattaa tulla palautetta esim. lehdistöltä :hahaa:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

apina nro 1

Tuo nyt on ihan turha alkaa autoa syyttä jos auto lähtee lapasesta niin kyllä se nyt pitää pystyä oikaseen, jossei pysty autoa hallitsee niin pitää ajaa hitaammin tai vaihtaa alaa.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Kastori


Poslari

Uskokaa jo nyt!Vika ei ole kuskissa eikä autossa vaan radat on ihan paskoja!
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview