Opel

Started by tundra, Sun 05.02.2006 18:31:57 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oko ooppeli :-

Kuninkaallisten auto
0 (0%)
Loistoauto
2 (11.8%)
Piikki perseessä
3 (17.6%)
=Matti kukkarossa
3 (17.6%)
Täys paska
9 (52.9%)

Total Members Voted: 10

Voting closed: Sat 25.02.2006 18:31:57 (UTC+0200)

paavo


nyyyps

Kaikki ne asiat, mistä ne tykkää niissä jokka niistä tykkää. :toktok:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Rabies

Leikkiminen jos on tarpeeksi tehoa tai tarpeeksi liukasta  :psycho: siksi minulla on kaks ajokkia
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi."
"Kun järjen valo sammuu, muista sammuttaa myös ääni!"
"Jos ymmärrät kaiken, olet luultavasti käsittäny jotain väärin"

IsoP

Takaveto on hyvä koska olen vain ohjelmoitu ajamaan takavetoisella. Joskus reilu 10v ikäisen peltoautolla opettelin jo miten takaveto käyttäytyy liukkaalla ja kortin saatuanikin ajoin lähinnä takavetoisilla. Varsinkin talvella en vain pidä siitä että monet etuvetoiset lähtevät puskemaan herkästi, kun olen tottunut siihen peräpään luistoon niissä tilanteissa. Kesällä ja ihan normaalissa ajossa ero on lähinnä siinä että periaatteita pitää olla oli järkeä tai ei  :psp:

Firmalla on etu- ja takavetoinen transitti niiden välillä ei etenemiskyvyssä ole kumpikaan juuri toistaan parempi vaikka vähän toki erilaisia ovatkin. Neliveto toki olis noissa hyvä jos pitäis vaativissa oloissa ajella, mutta onneksi ei tarvitse juuri moista harrastaa noilla. 

Sitäpaitsi vaikka joku b-omppu on vain kiva jos sattuu talvella vähän leikityttämään  :psycho: Perä lähtee luisuus kaasu painamalla ja luisto pysähtyy kun kaasua höllää, eikä käytännössä koskaan pyörähdä nokka tulosuuntaan perän luiston jälkeen.

Make tea not love

IsoP

Quote from: Rabies on Sun 20.10.2013 22:07:14 (UTC+0300)
Leikkiminen jos on tarpeeksi tehoa tai tarpeeksi liukasta  :psycho: siksi minulla on kaks ajokkia

Toinen jossa on tarpeeksi tehoa pitävällä ja toinen jos on liukasta  :serlokkismoke:
Make tea not love


PajakkiVasseli.com

Menee se b-omega nuhasimmallakin koneella luisussa.Kuivalla asfaltilla. ::teinismoke

Hiukan pitää viskoa ja rankaista että tämä fyysisesti mahdoton yhtälö käy toteen. :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoP

Quote from: paavo on Sun 20.10.2013 21:44:06 (UTC+0300)
No mikä siinä on hyvää :toktok:

Käännetääs toisinpäin. Mikä siinä etuvedossa on sitten hyvää kun en ole itse huomannut suurempia etuja moisissa?
Make tea not love

PajakkiVasseli.com

Toiset väittää että se on helpompi ajaa(kädettömät kuskit)  :psp:.Kyllä mä ymmärrän täysin IsoP:n ajatusmaailman.Ovat niin erilaisia etu- ja takaveto käyttäytymään ääritilanteissa.Jos on ajanut aina takavetoisella niin ei varmasti kaipaa etuvetoista alle.

Itselläni ei ole mitään ongelmaa,osaan ajaa ja leikkiä molemmilla.
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoP

Quote from: IsoPasseli on Sun 20.10.2013 22:10:58 (UTC+0300)
Menee se b-omega nuhasimmallakin koneella luisussa.Kuivalla asfaltilla. ::teinismoke

Hiukan pitää viskoa ja rankaista että tämä fyysisesti mahdoton yhtälö käy toteen. :psp:

Voin kuvitella että jollain perus 2.0 koneella vaatii hieman yritystä  ::hihsmoke
Make tea not love

nyyyps

Kyllä minäki takavetoista paremmin hallitten. Etuvetoinen vie minua helpommin tangentin suuntaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview