News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Icolan lastenkasvatusneuvola

Started by Señorita iCola, Sun 18.04.2010 11:19:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

Eipä tuo minuakaan suuremmin häiritsisi, itsekin tuota lapsena harrastin ja muistan yhä siihen liittyvän hohdon, mutta tässä täytyy teeskennellä olevansa vastuullinen kasvattaja  :jees:

jta

Quote from: Kylkiluu on Wed 25.08.2010 12:18:13 (UTC+0300)
Naapurin poika opetti nelivuotiaalle tytölleni kansainvälisen keskisormimerkin ja tyttö näyttää sitä aina huomaamattani vastaantuleville autoilijoille. Miten kitkeä tällainen tapa ja ennen kaikkea, miten pitää pokka ja pysyä asiallisena tämäntyyppisissä tilanteissa?
Kerran kun kääntää keskarin sijoiltaan niin luulis oppivan.  :psp:

[:]Kylkiluu[:]

Quote from: jta on Thu 26.08.2010 00:03:42 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Wed 25.08.2010 12:18:13 (UTC+0300)
Naapurin poika opetti nelivuotiaalle tytölleni kansainvälisen keskisormimerkin ja tyttö näyttää sitä aina huomaamattani vastaantuleville autoilijoille. Miten kitkeä tällainen tapa ja ennen kaikkea, miten pitää pokka ja pysyä asiallisena tämäntyyppisissä tilanteissa?
Kerran kun kääntää keskarin sijoiltaan niin luulis oppivan.  :psp:
Kukkahatut hermostuvat sellaisesta  :jees:

morkkis

minä näytin pienenä tyttönä keskisormea jollekki sedälle joka ajoi autoa... se setä tuli autosta ulos ja huusi mulle kurkku suorana :psp: ei oo sen jälkeen pahemmin tullu harrastettua

Tieko

Quote from: morkkis on Thu 26.08.2010 12:33:33 (UTC+0300)
minä näytin pienenä tyttönä keskisormea jollekki sedälle joka ajoi autoa... se setä tuli autosta ulos ja huusi mulle kurkku suorana :psp: ei oo sen jälkeen pahemmin tullu harrastettua
nössö  :psp:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."


[:]Kylkiluu[:]

Quote from: morkkis on Thu 26.08.2010 12:33:33 (UTC+0300)
minä näytin pienenä tyttönä keskisormea jollekki sedälle joka ajoi autoa... se setä tuli autosta ulos ja huusi mulle kurkku suorana :psp: ei oo sen jälkeen pahemmin tullu harrastettua
Kylä kasvattaa tehokkaasti  ::hihsmoke

jem

Quote from: morkkis on Thu 26.08.2010 12:33:33 (UTC+0300)
minä näytin pienenä tyttönä keskisormea jollekki sedälle joka ajoi autoa... se setä tuli autosta ulos ja huusi mulle kurkku suorana :psp: ei oo sen jälkeen pahemmin tullu harrastettua
mulle näytti joku penska keskaria, sitte se jo juoksikin itkien karkuun.  :psp:

NaiNeN

Mulla kävi kerran silleen kun lähin krapulassa käveleen ruokakauppaan niin polun varrella oli pari pikkupoikaa (tyyliin 5vee) ja ne näytti mulle kikkeleitään  :blink:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

jem

Quote from: NaiNeN on Thu 26.08.2010 13:12:39 (UTC+0300)
Mulla kävi kerran silleen kun lähin krapulassa käveleen ruokakauppaan niin polun varrella oli pari pikkupoikaa (tyyliin 5vee) ja ne näytti mulle kikkeleitään  :blink:
käskitkö palaamaan asiaan 15 vuoden päästä  :psp:

NaiNeN

Eikö mie olin niin järkyttyny etten saanu sanaakaan suustani  :blink:
Tuohon aikaan mulle sattu muutenki kaikkea outoa krapulapäivinä  :think:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview