Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi
Quote from: furioso on Tue 21.03.2006 22:13:02 (UTC+0200)Lähimpään baariinhan sitä ollaan vaan matkalla...
hieno laite...tosin tynnyrin koosta päätellen voi jäädä matka kesken jos on urheilujuomat terästetty..


Page created in 0.046 seconds with 21 queries.