Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: furioso on Tue 21.03.2006 22:13:02 (UTC+0200)Lähimpään baariinhan sitä ollaan vaan matkalla...
hieno laite...tosin tynnyrin koosta päätellen voi jäädä matka kesken jos on urheilujuomat terästetty..


Page created in 0.045 seconds with 21 queries.