Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Quote from: paavo on Thu 24.12.2009 23:19:12 (UTC+0200)Ai heinäsirkkaa...
Pitänee selailla mature sivuja





Page created in 0.046 seconds with 21 queries.