Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: sorza on Fri 24.03.2006 21:44:25 (UTC+0200)
itseäni tuossa kuvassa aineskin ihmetyttää tuo ihmismäisyys...![]()




Page created in 0.045 seconds with 21 queries.