Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Se kun aikansa tuossa pyörii, niin kohta tulee jostain ystävällinen koneenkäyttäjä, joka antaa vähän paketille kyytiä pesismailalla...
Page created in 0.047 seconds with 21 queries.