Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/
Quote from: -teme- on Sun 22.08.2010 21:49:30 (UTC+0300)ja sitten tajus että se olikin ihan liian ruma poikaseksQuote from: eipassaa on Sun 22.08.2010 21:30:26 (UTC+0300)
Luuli poikasekseen, ymmärrettävä erehdys







Page created in 0.052 seconds with 21 queries.