Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.




Mä en muistanutkaan et olet reissannut. Epäilin vaan pahinta et olet jättänyt meidät.
ei enää munat jäädy.Page created in 0.046 seconds with 21 queries.