Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.


Quote from: Kastori on Wed 20.04.2011 10:16:56 (UTC+0300)
peräkoukusta tuli ekana mieleen se s/m jutuista tuttu koukku joka laitetaan tytölle pyllyyn ja josta voi sitte pitää sellasella taljalla tyttöä kivassa konttausasennossa..
500 asentoa, ei yhtään tyttöä..
mulla tuli sama mielikuva.. toi autoon liittyvä ei oo perä- vaan VETOkoukku... 
Quote from: Ressukka on Sat 23.04.2011 13:26:27 (UTC+0300)Tää on muuten muuttunut siitä kun ite viimeksi tästä kattelin (joskus vuonna miekka & Pipo )Quote from: --Jarre-- on Sat 23.04.2011 13:11:19 (UTC+0300)
Muistaakseni Be:llä ajellessa se 3500 kg rajoitus koskee koko yhdistelmää. sen yli kun menee ni pitäis olla C/CE
B-LUOKAN AJOKORTTI:
1. B-luokan ajoneuvoon voidaan kytkeä maksimissaan 750 kg painava perävaunu. Tällöin yhdistelmän kokonaismassa voi olla korkeintaan 3500 + 750 = 4250 kg.
2. B-luokan ajoneuvoon voidaan kytkeä painavampikin perävaunu kuin 750 kg. Tällöin on voimassa seuraavat rajoitukset:
· yhdistelmän kokonaismassa voi olla enintään 3500 kg
· perävaunun kokonaismassa ei saa ylittää vetoauton omamassaa.
BE-LUOKAN AJOKORTTI:
1. Kaikki ne tapaukset joissa perävaunun kokonaismassa ylittää vetoauton omamassan.
2. Kaikki ne tapaukset, joissa perävaunun kokonaismassa on yli 750 kg ja yhdistelmän kokonaismassa yli 3500 kg.
HUOM:
· B-luokan vetoauton kokonaismassa ei saa ylittää 3500 kg
· Hinattavan ajoneuvon kytkennästä annetut säännökset voivat rajoittaa sallittuja enimmäismassoja.
· Tarkemmat tiedot sallituista kytkentämassoista on yleensä merkitty ajoneuvon rekisteriotteeseen.



Quote from: --Jarre-- on Sat 23.04.2011 13:11:19 (UTC+0300)
Muistaakseni Be:llä ajellessa se 3500 kg rajoitus koskee koko yhdistelmää. sen yli kun menee ni pitäis olla C/CE


Page created in 0.045 seconds with 21 queries.