Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää..
Quote from: per.saukko on Sat 23.04.2011 09:58:40 (UTC+0300)Nii en tiijä päästöjen alentumisellahan nuo taitaa sitä selittää, liekkö sitten todellisuudessa isostikkin auttaa.Quote from: Lady iCola on Sat 23.04.2011 09:50:12 (UTC+0300)Quote from: --Jarre-- on Fri 22.04.2011 21:33:15 (UTC+0300)Onhan twin spark moottoreita ollu alfalla jo melkein sata vuotta ja siviilimalleissakin 80-luvulta, no problem.
Sinänsä kun tuossa oli ideana että se johdetaan putkella ni noitahan vois olla vaikka kaksi per sylinteriHuono kipinä vai heikko bensan sekoittuminen syynä kahteen tulppaan.
Miksi noissa GT-malleissa on usein pakoputken viimeisessä pömpelissä hitsattuna kaksi putkea rinnakkain.
Kumma juttu ettei siihen voi laittaa yhtä vähän isompaa
Quote from: Lady iCola on Sat 23.04.2011 09:50:12 (UTC+0300)Quote from: --Jarre-- on Fri 22.04.2011 21:33:15 (UTC+0300)Onhan twin spark moottoreita ollu alfalla jo melkein sata vuotta ja siviilimalleissakin 80-luvulta, no problem.
Sinänsä kun tuossa oli ideana että se johdetaan putkella ni noitahan vois olla vaikka kaksi per sylinteri
Huono kipinä vai heikko bensan sekoittuminen syynä kahteen tulppaan. 



Quote from: --Jarre-- on Fri 22.04.2011 21:33:15 (UTC+0300)Onhan twin spark moottoreita ollu alfalla jo melkein sata vuotta ja siviilimalleissakin 80-luvulta, no problem.
Sinänsä kun tuossa oli ideana että se johdetaan putkella ni noitahan vois olla vaikka kaksi per sylinteri





Quote from: paavo on Fri 22.04.2011 20:41:22 (UTC+0300)Ja diiselin alavääntö siihen, niin pärjää kovasti tuollaki. :jeespo:
Työkoneille riittävä
Page created in 0.050 seconds with 21 queries.