News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by =Lutris=
 - Sat 02.08.2014 09:09:14 (UTC+0300)
 :popper:
Posted by Josse
 - Sat 23.04.2011 22:48:45 (UTC+0300)
Posted by Señorita iCola
 - Sat 23.04.2011 10:01:40 (UTC+0300)
Quote from: per.saukko on Sat 23.04.2011 09:58:40 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Sat 23.04.2011 09:50:12 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Fri 22.04.2011 21:33:15 (UTC+0300)
Sinänsä kun tuossa oli ideana että se johdetaan putkella ni noitahan vois olla vaikka kaksi per sylinteri  :think:
Onhan twin spark moottoreita ollu alfalla jo melkein sata vuotta ja siviilimalleissakin 80-luvulta, no problem.
:think: Huono kipinä vai heikko bensan sekoittuminen syynä kahteen tulppaan.


Miksi noissa GT-malleissa on usein pakoputken viimeisessä pömpelissä hitsattuna kaksi putkea rinnakkain.
Kumma juttu ettei siihen voi laittaa yhtä vähän isompaa  :drag:
Nii en tiijä päästöjen alentumisellahan nuo taitaa sitä selittää, liekkö sitten todellisuudessa isostikkin auttaa.
Posted by =Lutris=
 - Sat 23.04.2011 09:58:40 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Sat 23.04.2011 09:50:12 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Fri 22.04.2011 21:33:15 (UTC+0300)
Sinänsä kun tuossa oli ideana että se johdetaan putkella ni noitahan vois olla vaikka kaksi per sylinteri  :think:
Onhan twin spark moottoreita ollu alfalla jo melkein sata vuotta ja siviilimalleissakin 80-luvulta, no problem.
:think: Huono kipinä vai heikko bensan sekoittuminen syynä kahteen tulppaan.


Miksi noissa GT-malleissa on usein pakoputken viimeisessä pömpelissä hitsattuna kaksi putkea rinnakkain.
Kumma juttu ettei siihen voi laittaa yhtä vähän isompaa  :drag:
Posted by nyyyps
 - Sat 23.04.2011 09:54:53 (UTC+0300)
Olishan siinä räpsettä. ::prosmoke
Posted by Señorita iCola
 - Sat 23.04.2011 09:54:10 (UTC+0300)
Veekasina ois kuustoista tulppainen ::prosmoke
Posted by nyyyps
 - Sat 23.04.2011 09:53:06 (UTC+0300)
Systerin datsuni on kans twinsparkki. Sitten se ylypiänä kertoo, kuinka kaheksan tuluppaa sytyttää hänen soppansa. :psp:
Posted by Señorita iCola
 - Sat 23.04.2011 09:50:12 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Fri 22.04.2011 21:33:15 (UTC+0300)
Sinänsä kun tuossa oli ideana että se johdetaan putkella ni noitahan vois olla vaikka kaksi per sylinteri  :think:
Onhan twin spark moottoreita ollu alfalla jo melkein sata vuotta ja siviilimalleissakin 80-luvulta, no problem.
Posted by paavo
 - Fri 22.04.2011 21:48:06 (UTC+0300)
Koppelossa on Mitsun kutonen n. 6 litraa.
Eilen jyystin sillä liki 10h ja löpöä kului maltillisella kaasun käytöllä 60 litraa.

Ei paha?  Turha huudattaa konetta pihatöissä ja jälkeä syntyy kiitettävästi, maata liikkui satoja motteja.
Posted by Jarre
 - Fri 22.04.2011 21:40:11 (UTC+0300)
eipä moni auto taida kiertää paljoa enempää nykyäänkään  :nopsu:
Posted by nyyyps
 - Fri 22.04.2011 21:39:15 (UTC+0300)
Ja ku turpoilla ja muilla ovat saaneet lähes sen tiiselin kaltasen alaväännön ottokoneeseenki, niin kyllä se 6000 rpm piisaa helposti. :jepso:
Posted by Jarre
 - Fri 22.04.2011 21:33:15 (UTC+0300)
Sinänsä kun tuossa oli ideana että se johdetaan putkella ni noitahan vois olla vaikka kaksi per sylinteri  :think:
Posted by nyyyps
 - Fri 22.04.2011 21:31:05 (UTC+0300)
Ja kehitys kehittyy, kyllä sen tulevaisuudessa saa tikkaamaan tihiämmästi. :jepso:
Posted by Jarre
 - Fri 22.04.2011 21:29:52 (UTC+0300)
Eihän tuo kun tuottaa vaan tosiaan vääntöä tarpeeksi ni saapi tyhjön säädettyä jonnee 300-400 tienoille ja vaihteiston välitettyä sillei että kulkee siltikin tarpeeksi käyttöautolle  :jees:
Posted by nyyyps
 - Fri 22.04.2011 21:24:40 (UTC+0300)
Quote from: paavo on Fri 22.04.2011 20:41:22 (UTC+0300)
Työkoneille riittävä
Ja diiselin alavääntö siihen, niin pärjää kovasti tuollaki. :jeespo: