Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Mitähän tytöllä oli mielessä olusten jälkeen... vai onko kenties niin että olut maistuu aina urheilusuoritteen jälkeen...Page created in 0.048 seconds with 21 queries.