Apache IRC:
#Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net
Quote from: Odai on Sun 15.04.2007 17:19:44 (UTC+0300)
Toivottavasti on macrokuvausominaisuudetkin... Tulee muuten suttunen kuva tuosta tarkentimesta.




Page created in 0.047 seconds with 21 queries.