Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j
Quote from: Shadowen on Tue 19.06.2007 17:27:18 (UTC+0300)
Jepjep.. Mullakin on muutama tuollanen wanhan pahan NES konsolin kinukkipiraattiversio
Niitä sai aikanaan halvemmalla ku nintarin omia ja samat pelit toimi, niin ei montaakertaa tarvinnu miettiä kumman ostais




Page created in 0.045 seconds with 21 queries.