Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: Aivoruoska on Mon 01.10.2007 17:29:15 (UTC+0300)Tai ehkä painopisteen
Olivat nostovoiman arvioineet vähän väärin

Page created in 0.048 seconds with 21 queries.