Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/
Sitä paitsi luulin, että olen ite huono kuski, mutta kyllä olen jokkisluokkaakin parempaa ainesta, jos tuo olo huono naiskuskiksi... 

Miten tuo voi muka onnistua? 
Page created in 0.047 seconds with 21 queries.