Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
ihme ettei ole mielessä käynyt tuo, pitääkin toteuttaa ideaa ensikesänä ja saa puhua kännykäs sadekelilläkin pelkäämättä sen kastumist.
Page created in 0.050 seconds with 21 queries.