Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Ei kokenut ole lähelläkään sammumista, se on vaan hyvin, hyvin hiljaisella joutokäynnillä säästämässä välillä energiaa..
Page created in 0.048 seconds with 24 queries.