Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

kyl noil varmaa iha pienet tulot tekkee ja pääsee vielä siinä sivussa hieman vapautuneeseempaan oloon...Page created in 0.045 seconds with 21 queries.