Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: Ziperia on Thu 23.10.2008 16:51:44 (UTC+0300)Ja minkähän hevonhelvetin takia mie en tuota tajunnu!
pasteta se suoraan suuhus


Page created in 0.070 seconds with 22 queries.