Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

tästä poppoosta piti (heidän mielestään) tulla suositumpi kuin Beatles. 
Mulla on varmaan vieläkin kasetti tallessa 


Page created in 0.052 seconds with 22 queries.