Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

tästä poppoosta piti (heidän mielestään) tulla suositumpi kuin Beatles. 
Mulla on varmaan vieläkin kasetti tallessa 


Page created in 0.046 seconds with 22 queries.