Apache IRC:
#Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net
Quote from: passeli on Sun 08.03.2009 12:50:31 (UTC+0200)Saatto olla... ei kykene muistaa, ku on melkee puol vuotta, ku siitä luin.Quote from: unikeko on Sat 07.03.2009 12:28:18 (UTC+0200)Olikohan se kuitenkin EliseQuote from: Thrash on Fri 06.03.2009 18:10:23 (UTC+0200)Quote from: Icola on Fri 06.03.2009 18:04:23 (UTC+0200)Asiaa
Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikana
Kyllä me vanhat jenkit on kaikista komeimpia Dodget, Chevyt ja Fordit varsinkin
Muistaakseni uudet Lotus Elan:it kuuluu samaan kastiin (jostain lehestä luin) + tietysti se et niillä jopa saa hyviä kierrosaikoja reteot ja muliteline toki löytyy, mutta äänieristeet, mihin niitä tarvitaan? ja jokanen hiekanjyvä tuntuu hidastustöyssyltä, ku jousitus on vähän kovan puoleinen.
Quote from: unikeko on Sat 07.03.2009 12:28:18 (UTC+0200)Olikohan se kuitenkin EliseQuote from: Thrash on Fri 06.03.2009 18:10:23 (UTC+0200)Quote from: Icola on Fri 06.03.2009 18:04:23 (UTC+0200)Asiaa
Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikana
Kyllä me vanhat jenkit on kaikista komeimpia Dodget, Chevyt ja Fordit varsinkin
Muistaakseni uudet Lotus Elan:it kuuluu samaan kastiin (jostain lehestä luin) + tietysti se et niillä jopa saa hyviä kierrosaikoja reteot ja muliteline toki löytyy, mutta äänieristeet, mihin niitä tarvitaan? ja jokanen hiekanjyvä tuntuu hidastustöyssyltä, ku jousitus on vähän kovan puoleinen.
Quote from: Thrash on Fri 06.03.2009 18:10:23 (UTC+0200)Quote from: Icola on Fri 06.03.2009 18:04:23 (UTC+0200)Asiaa
Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikana
Kyllä me vanhat jenkit on kaikista komeimpia Dodget, Chevyt ja Fordit varsinkin
Quote from: Icola on Fri 06.03.2009 18:04:23 (UTC+0200)Asiaa
Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikana
Quote from: passeli on Fri 06.03.2009 08:13:07 (UTC+0200)Joo ehkä ne radalla kellottaa parempia aikoja kuin vanhemmat mallit, mutta nuo uudet on täynnä kaikenmaailman elektroniikkaa luistonestoista alkaen, sitten varustelistakin on helvetin pitkä, ei superautossa mikä on tehty kovaan ajoon pidä olla mitään perkeleen tietokoneita tai dvd vehkeitä keskikonsolissa, saati mahdollisuutta kuullakkaan niitä, on ne vissiin niin hiljaisiakin nykyään sisällepäin että voimankin tuntee vain perseessä kun painaa pedaalia pohjaan Raivokkuudella tarkoitin enempi sellaista alkukantaisuutta ja särmikkyyttä, en sitä että ois helppoa ajaa hyviä kierrosaikoja samalla kun lukee iltapäivälehtiä tuulilasiin heijastuvalta näytöltä, eikä mukitelineessä olevasta kahvikupistakaan loisku yli kierroksen aikanaQuote from: Icola on Thu 05.03.2009 16:44:20 (UTC+0200)Onhan Nissanilta tullut ns. uusi Skyline eli Gt-R ja enpä nyt tiedä menikö se ainakaan huonompaan suuntaan.Pesi R32,R33 ja R34:set mennen tullen radalla ja nämä vanhemmat mallit oli vielä Jaappanin poikien virityspajojen laitteita(Mine's,Signal Auto....jne.)
Ajelisin mie skailainilla, vanhemmalla On muuten nykyään mennyt joka merkiltä nuo "erikoismallit" vähän huonompaan suuntaan, ei niissä oo samaa munaa ja raivokkuutta kuin ennen
Mutta eipä nuita melkein superautoja löydy enää niin hirveästi valmistajilta,liekkö nykyään suppeat markkinat,kun jokainen haluaa jonkun paskalla kulkevan ekoihmeen.Oli se sitten Tojota/Focus kolmosenkautta nelosen puhaltimella.
Quote from: kenny on Fri 06.03.2009 10:01:48 (UTC+0200)PtruuuQuote from: passeli on Fri 06.03.2009 10:00:27 (UTC+0200)Quote from: kenny on Fri 06.03.2009 09:58:04 (UTC+0200)Napoleon ei kuunnellut v8:n lötkötystäQuote from: passeli on Fri 06.03.2009 09:55:45 (UTC+0200)Quote from: kenny on Fri 06.03.2009 09:23:41 (UTC+0200)Ja ratsuna on DatsuniQuote from: Kastori on Fri 06.03.2009 08:41:00 (UTC+0200)
eikö sitä vois äänittää seedeelle..
Koko cd täyteen v8 plotkutusta.. Luu pihalle ja volumet täysille
"Sotamies... Tuokaa ratsuni!" Huusi Napoleonkin aikanaan
Kauramoottorin peräpörinää
Quote from: passeli on Fri 06.03.2009 10:00:27 (UTC+0200)Quote from: kenny on Fri 06.03.2009 09:58:04 (UTC+0200)Napoleon ei kuunnellut v8:n lötkötystäQuote from: passeli on Fri 06.03.2009 09:55:45 (UTC+0200)Quote from: kenny on Fri 06.03.2009 09:23:41 (UTC+0200)Ja ratsuna on DatsuniQuote from: Kastori on Fri 06.03.2009 08:41:00 (UTC+0200)
eikö sitä vois äänittää seedeelle..
Koko cd täyteen v8 plotkutusta.. Luu pihalle ja volumet täysille
"Sotamies... Tuokaa ratsuni!" Huusi Napoleonkin aikanaan
Quote from: kenny on Fri 06.03.2009 09:58:04 (UTC+0200)Napoleon ei kuunnellut v8:n lötkötystäQuote from: passeli on Fri 06.03.2009 09:55:45 (UTC+0200)Quote from: kenny on Fri 06.03.2009 09:23:41 (UTC+0200)Ja ratsuna on DatsuniQuote from: Kastori on Fri 06.03.2009 08:41:00 (UTC+0200)
eikö sitä vois äänittää seedeelle..
Koko cd täyteen v8 plotkutusta.. Luu pihalle ja volumet täysille
"Sotamies... Tuokaa ratsuni!" Huusi Napoleonkin aikanaan
Quote from: passeli on Fri 06.03.2009 09:55:45 (UTC+0200)Quote from: kenny on Fri 06.03.2009 09:23:41 (UTC+0200)Ja ratsuna on DatsuniQuote from: Kastori on Fri 06.03.2009 08:41:00 (UTC+0200)
eikö sitä vois äänittää seedeelle..
Koko cd täyteen v8 plotkutusta.. Luu pihalle ja volumet täysille
Quote from: kenny on Fri 06.03.2009 09:23:41 (UTC+0200)Ja ratsuna on DatsuniQuote from: Kastori on Fri 06.03.2009 08:41:00 (UTC+0200)
eikö sitä vois äänittää seedeelle..
Koko cd täyteen v8 plotkutusta.. Luu pihalle ja volumet täysille
Page created in 0.059 seconds with 21 queries.