Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: L D on Tue 21.07.2009 20:36:34 (UTC+0300)kannattaisi varoa, siinä on kuitenkin potkuri keulalla, saattaa intoontua hurjaan liitoon, kun noin yllyttää...Quote from: omglolnoob on Tue 21.07.2009 20:31:59 (UTC+0300)entäs alastulon
...niin kyllä se nyt yhden pikku hypynkin kestää!
Quote from: omglolnoob on Tue 21.07.2009 20:31:59 (UTC+0300)entäs alastulon
...niin kyllä se nyt yhden pikku hypynkin kestää!



Page created in 0.047 seconds with 22 queries.