Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: Paskis on Mon 03.08.2009 01:18:43 (UTC+0300)on kuulemma
Onkos tää joku uus Ari "Paska" Peltonen



Page created in 0.046 seconds with 22 queries.