Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Quote from: Kastori on Thu 05.10.2006 21:21:56 (UTC+0300)Kaverille kans!
kaveri on vissii seuraavana.. siihen malliin levittelee leukaperiä..


Page created in 0.051 seconds with 22 queries.