Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Quote from: eipassaa on Fri 18.09.2009 09:55:27 (UTC+0300)No ei todellakaan
Ei huono palvelu näilläkään
Toi on palvelua jos joku.Page created in 0.046 seconds with 22 queries.