Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: posliinipili on Wed 22.03.2006 19:43:40 (UTC+0200)Tukevampi ote eikä ole pelkoa käden lipeämisestä
Tyttö pysyy paremmin ilmassa!


Olisiko näillä asiollla jokin yhteys 
Page created in 0.100 seconds with 22 queries.