Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: Memme on Wed 06.01.2010 16:20:02 (UTC+0200)
Meillä tuossa naapurissa asuu todella kohtelias romani- mies






Page created in 0.072 seconds with 22 queries.