Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/
Quote from: omglolnoob on Sat 23.01.2010 13:25:36 (UTC+0200)
Eiköhän Arto myy sulle vesivoimaa halvalla.
peettasoiduista pitää imeä ne enerkiat jollain separaattorilla ja käyttää orkesterin käynnistämiseen...
Mielenkiintoinen soitin, eikun rakentelemaan. 
Page created in 0.047 seconds with 22 queries.