Apache IRC:
#Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Quote from: Paskis on Thu 28.01.2010 17:36:55 (UTC+0200)Nicholsonin jokeri on kyllä parempi ku Ledgerin.
Kenties vain tarkoituksellista vittuilua siitä, kuka olikaan THE Joker

Page created in 0.046 seconds with 22 queries.