Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: Kastori on Mon 30.10.2006 18:44:32 (UTC+0200)
kake väärinpäin..


kuinka totta tuo onkaan !!!Page created in 0.049 seconds with 22 queries.