Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi
Quote from: masa on Mon 27.03.2006 20:40:30 (UTC+0300)Tyhmältä se enneminkin näyttää
Katso kuvaa tarkkaan. Toi kettu on tappaja, sen näkee jo silmistäkin



Page created in 0.047 seconds with 22 queries.