Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.


Quote from: jaappani on Mon 09.08.2010 10:31:51 (UTC+0300)
jos ei meinaa yrkkä tulla, niin vaihtaa vain paikkaa...


Page created in 0.045 seconds with 22 queries.