Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: Juku on Sat 13.11.2010 16:29:44 (UTC+0200)Värit oli, mutta telkkari ole muuten paska
taisi telkkaristakin puuttua turhat värit



Page created in 0.048 seconds with 22 queries.