Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Keskisen mukaan syytä huoleen ei kuitenkaan ole, vaikka hän myöntääkin, että välillä lasi viiniä maistuu.


Page created in 0.046 seconds with 22 queries.