News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Axl
 - Wed 09.03.2011 15:19:17 (UTC+0200)
Posted by Löylyttäjä
 - Tue 08.03.2011 16:27:57 (UTC+0200)
Se linkki olis ollut tarpeellinen koska ite ainakin enemmän kuullut että tekohymykin on parempi kuin ei mitään, huijaa tavallaan omaakin mielialaa parempaan suuntaan :psycho:
Posted by Axl
 - Tue 08.03.2011 12:49:01 (UTC+0200)
Yhdyn edellisiin...

Duunistahan se tietty riippuu...
ainoa mitä oikeasti pitää koittaa tässä minun ainakin muistaa että vaikka joskus tekis mieli irvistää tai näyttää keskisormea niin se halu pitää hillitä  :nono:
Posted by =Siru=
 - Tue 08.03.2011 12:45:35 (UTC+0200)
Jossain  automarketin kassalla tuskin kukaan odottaa kovin aurinkoista hymyä, isot asiakasvirrat hyydyttää muutenkin. No tietysti jonkunlainen tervehdys ja kiitos on ne minimit.
Posted by Jarre
 - Tue 08.03.2011 12:11:47 (UTC+0200)
Sinänsä tiedä sitten. En usko että ilmeen pitäminen vaikuttaa, mut jos asiakaspalvelua tekee niin sellainen tekohymyily ärsyttää asiakkaita...mieluummin normi ystävällinen ilme päälle ni menee paremmin (siis jos ei hymyilytä)  :think:
Posted by =Juku=
 - Tue 08.03.2011 12:08:41 (UTC+0200)
Quote from: Axl on Tue 08.03.2011 10:50:22 (UTC+0200)
...että tekohymyily aiheuttaa stressiä ja masennusta ja että asiakaspalvelussa useimmiten ei kannattaisi yrittää väkisten hymyillä..

Vinkki kaikille jotka joutuvat face to face asiakaskontakteihin... Lukekaa foorumia!
:hihi:
Tuota linjaa olen noudattanut! Vaimo väittää että mökötän suupielet alaspäin kun "torjun stressiä"   :spite:
Posted by Axl
 - Tue 08.03.2011 10:50:22 (UTC+0200)
...että tekohymyily aiheuttaa stressiä ja masennusta ja että asiakaspalvelussa useimmiten ei kannattaisi yrittää väkisten hymyillä...sitä kuitenkin odotetaan - ainakin joissain asiakaspalvelutöissä...naiset tietysti feikkaa enemmän hymyilyäkin - totta kai...nehän nyt muutenkin feikkaa niin paljon! Itse en tekohymyile...nyttenkään ei tartte...naurahtelua tulee luonnollisesti ja hymyä (virnettä) kun selailee tällaisia foorumeita ;)

Vinkki kaikille jotka joutuvat face to face asiakaskontakteihin... Lukekaa foorumia!

:hihi: