Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus
Quote from: Kastori on Wed 20.04.2011 10:16:56 (UTC+0300)mulla tuli sama mielikuva.. toi autoon liittyvä ei oo perä- vaan VETOkoukku...
peräkoukusta tuli ekana mieleen se s/m jutuista tuttu koukku joka laitetaan tytölle pyllyyn ja josta voi sitte pitää sellasella taljalla tyttöä kivassa konttausasennossa..
500 asentoa, ei yhtään tyttöä..
Quote from: Ressukka on Sat 23.04.2011 13:26:27 (UTC+0300)Tää on muuten muuttunut siitä kun ite viimeksi tästä kattelin (joskus vuonna miekka & Pipo )Quote from: --Jarre-- on Sat 23.04.2011 13:11:19 (UTC+0300)
Muistaakseni Be:llä ajellessa se 3500 kg rajoitus koskee koko yhdistelmää. sen yli kun menee ni pitäis olla C/CE
B-LUOKAN AJOKORTTI:
1. B-luokan ajoneuvoon voidaan kytkeä maksimissaan 750 kg painava perävaunu. Tällöin yhdistelmän kokonaismassa voi olla korkeintaan 3500 + 750 = 4250 kg.
2. B-luokan ajoneuvoon voidaan kytkeä painavampikin perävaunu kuin 750 kg. Tällöin on voimassa seuraavat rajoitukset:
· yhdistelmän kokonaismassa voi olla enintään 3500 kg
· perävaunun kokonaismassa ei saa ylittää vetoauton omamassaa.
BE-LUOKAN AJOKORTTI:
1. Kaikki ne tapaukset joissa perävaunun kokonaismassa ylittää vetoauton omamassan.
2. Kaikki ne tapaukset, joissa perävaunun kokonaismassa on yli 750 kg ja yhdistelmän kokonaismassa yli 3500 kg.
HUOM:
· B-luokan vetoauton kokonaismassa ei saa ylittää 3500 kg
· Hinattavan ajoneuvon kytkennästä annetut säännökset voivat rajoittaa sallittuja enimmäismassoja.
· Tarkemmat tiedot sallituista kytkentämassoista on yleensä merkitty ajoneuvon rekisteriotteeseen.
Quote from: --Jarre-- on Sat 23.04.2011 13:11:19 (UTC+0300)
Muistaakseni Be:llä ajellessa se 3500 kg rajoitus koskee koko yhdistelmää. sen yli kun menee ni pitäis olla C/CE
Page created in 0.050 seconds with 21 queries.