Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
paitsi ehkä ruotsissa yleensä 
(On tainnu kyllä Kastori tän joskus jo postata, mutta en jaksa etsiä linkkiä) 
Page created in 0.056 seconds with 22 queries.