Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi
Quote from: Kylkiluu on Mon 02.04.2012 09:27:55 (UTC+0300)
Kuulostaa joltakin, minkä pieni lapsi voisi sanoa

Taidankin mennä sohvistikoitumaan olohuoneeseen.



Page created in 0.054 seconds with 22 queries.