Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: omglolnoob on Tue 16.01.2007 14:22:34 (UTC+0200)minun autoa pitää pukata..
Meidän automme polttoaineena on sokerijuurikkaan naatit.
Page created in 0.052 seconds with 22 queries.