Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: passeli on Sun 17.06.2012 20:25:22 (UTC+0300)Enää ei puhuta Sierrasta, nyt puhutaan paavon ransetista.
Turbohuulia.Pffffttssshhhh



Page created in 0.046 seconds with 22 queries.