Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: ranta-jorma on Fri 19.01.2007 13:39:37 (UTC+0200)
Oikeassa laidassa oleva, koska se näyttää politiikolta...



Page created in 0.049 seconds with 25 queries.