Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: L D on Tue 23.01.2007 16:32:25 (UTC+0200)varauloskäynti
Raketaisitko minulle portaat, kun kävi tuota rakentaessa pikku kämmi


Page created in 0.045 seconds with 22 queries.