Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.
Quote from: Kalikka on Mon 24.04.2006 00:21:12 (UTC+0300)Puuttuuko siinä alusta kinttujen alta?
Jokin täs kuvas ei nyt natsaa. Varmaan noi kengätVai oisko noi nätit rintsikat? Saisivat yleistyä
Page created in 0.051 seconds with 22 queries.