Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: furioso on Fri 30.03.2007 16:53:16 (UTC+0300)Quote from: nahkaparturi on Thu 29.03.2007 22:59:08 (UTC+0300)sieltä..
vai onko tämä jiideen vaatekaapista

Quote from: nahkaparturi on Thu 29.03.2007 22:59:08 (UTC+0300)sieltä..
vai onko tämä jiideen vaatekaapista


Page created in 0.065 seconds with 22 queries.