Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Quote from: IsoPahaJolppi on Thu 14.06.2007 23:03:25 (UTC+0300)
Jos ei tee mitään niin ei tule vahinkojakaan![]()

Page created in 0.047 seconds with 22 queries.