Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle 
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.
Quote from: hanzuu on Mon 18.06.2007 10:26:26 (UTC+0300)
En se minä oo
Toihan on ihan selvää äijien käytöstä


Page created in 0.061 seconds with 22 queries.